wtorek, 16 kwietnia 2013

chcę i się boję!

Troszkę plany się zmieniły i już jutro zaczynam szkolenie. Niby tylko po 4 godzinki dziennie, póki co przez 3 dni ale i tak jakoś mi dziwnie. Byłam przekonana, że zacznę w sobotę i się na to psychicznie nastawiałam. a tu taka niespodzianka. ŚRODA!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

obawiam się nie samej pracy ale tego jak zniosę rozstanie z Robaczkiem :( zawsze razem. całe dnie. od 14miesięcy. a tu nagle nie będę go widzieć kilka godzin :(
i nie przekonuje mnie to, że w tym czasie gdy ja będę w pracy on będzie u Babci swojej kochanej, a mojej mamy, ehhh.... ja postrzegam to tak, że On nie będzie ze mną :( i to boli :(
pocieszające jest to, że wiele mam pracuje i radzą sobie. ja też muszę!

Damy radę! nie ma innej opcji!

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki!! Będzie dobrze!
    A takie rozstania może nawet dobrze wam zrobią ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga "galerianko" :P DASZ RADĘ!!! :) Ja o tym wiem, bo my zawsze dajemy radę!

    OdpowiedzUsuń