poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Cholibka!

Cholibka....co jest? zasypiam! od jakiegoś czasu chodzę spać tuż po Synku. usypiając go, sama prawie usypiam siebie! obudził się we mnie śpioch niesamowity i nie wiem czemu? teraz też ledwo na oczy patrzę :(

może to przez pogodę? szaro, buro, zimno, nijako :(
z domku nie chce się wyjść :(
może dlatego, że Filipek się przestawił godzinowo? wstaje ok 6.30 - 7.30. Drzemkę ma ok 12tej do 14-15 i ok 20-21 idzie spać.
a w ogóle to ile powinno spać dziecko w tym wieku w ciągu dnia? bo już sama nie wiem czy Filip śpi za mało czy za dużo?

Jak długo należy podawać dziecku witaminę D? bo dziś chciałam kupić i nie kupiłam...coś mi się przypomniało, że chyba do roczku się ją daje. i już sama nie wiem.

Oj dziwny ten post. bez ładu i składu chyba...ale co tam, takie też muszą być :)

PS. Farbowałam dziś włosy...i farba się nie przyjęła :( jutro powtórka ale tym razem postawię na czerwień!

1 komentarz:

  1. Mój Bartek śpi podobnie,drzemka trwa ok.2-3godziny.
    A ja podaję witaminy juwit multi,tak mi lekarka kazała :)

    OdpowiedzUsuń